Boost je omzet met

Handgeschreven kaarten

Fysieke kaarten zijn een zeer effectief middel om onder de aandacht te komen en te blijven bij jouw klant. Zelf kaarten schrijven is kostbaar en tijdrovend. Onze software en schrijfrobots zijn daar de oplossing voor. Ontdek hier op welke momenten jij ze kan inzetten

Bewust wording

Door potentiële klanten die je website bezoeken, je blog lezen of je producten online bekijken, te bedanken voor hun interesse, moedig je niet alleen herhaalbezoeken aan , maar zorg je er ook voor dat je enkele weken top-of-mind blijft bij je doelgroep. 

Overweging

Jouw klant overweegt om je product aan te schaffen. Stuur jouw klant een handgeschreven kaartje met aanvullende informatie. Een persoonlijke reactie kan de laatste zet zijn die een prospect nodig heeft om van overweging naar aankoop over te gaan. Het laat zien dat jij waarde hecht aan hun specifieke situatie.

Vertrouwd door meer dan 100 bedrijven

Aankoop

Jouw klant heeft een aankoop gedaan. Bedank voor zijn aankoop, verwijs naar je loyaliteitsprogramma, geef gebruiker tips of attendeer op mogelijke upgrades. Een handgeschreven kaartje biedt een persoonlijke touch die klanten zich uniek en gewaardeerd laat voelen.

Retentie

Benader klanten die al enige tijd geen aankoop meer hebben gedaan en stuur hen een persoonlijke, handgeschreven kaart. Een speciale “we missen je” aanbieding kan hen aansporen om terug te komen.

Loyaliteit

Vraag om feedback over recente aankopen of ervaringen met de dienstverlening. Het tonen van bereidheid om te leren en te verbeteren op basis van klantfeedback kan leiden tot hogere tevredenheid en loyaliteit.

De impact van een handgeschreven kaart

Is de response rate die behaald kan worden
0 %
Voelt zich gewaardeerd als klant na ontvangst van een handgeschreven kaart
0 %
Van onze handgeschreven kaarten worden gelezen.
0 %

Waarom handgeschreven kaarten?

Koppel met jouw systemen.

Scroll naar boven