Boost je omzet met
Handgeschreven kaarten
Fysieke kaarten zijn een zeer effectief middel om onder de aandacht te komen en te blijven bij jouw klant. Zelf kaarten schrijven is kostbaar en tijdrovend. Onze software en schrijfrobots zijn daar de oplossing voor. Ontdek hier op welke momenten jij ze kan inzetten
Overweging
Jouw klant overweegt om je product aan te schaffen. Stuur jouw klant een handgeschreven kaartje met aanvullende informatie. Een persoonlijke reactie kan de laatste zet zijn die een prospect nodig heeft om van overweging naar aankoop over te gaan. Het laat zien dat jij waarde hecht aan hun specifieke situatie.
Vertrouwd door meer dan 100 bedrijven








Aankoop
Jouw klant heeft een aankoop gedaan. Bedank voor zijn aankoop, verwijs naar je loyaliteitsprogramma, geef gebruiker tips of attendeer op mogelijke upgrades. Een handgeschreven kaartje biedt een persoonlijke touch die klanten zich uniek en gewaardeerd laat voelen.
Retentie
Benader klanten die al enige tijd geen aankoop meer hebben gedaan en stuur hen een persoonlijke, handgeschreven kaart. Een speciale “we missen je” aanbieding kan hen aansporen om terug te komen.
De impact van een handgeschreven kaart
Waarom handgeschreven kaarten?
- Hoge openrate
- Hoge responserate
- Effectievere marketing
- Verhoogde betrokkenheid
- Sterkere klantloyaliteit
- Versterking van de boodschap
- Werk direct aan je marketing & branding