Meer omzet en sterkere klantrelaties

Met persoonlijke communicatie.

Val op en blijf top-of-mind bij jouw klanten met persoonlijke communicatie die werkt. Vergeet kostbare en tijdrovende processen—ontdek hoe onze slimme oplossing jouw klanten verrast op het perfecte moment. 

Persoonlijke communicatie

Het versterken van relaties met je huidige klanten is dé sleutel tot groei. Door jouw klanten te verrassen met een persoonlijke, handgeschreven kaart, blijf je niet alleen top-of-mind, maar verhoog je ook de loyaliteit en betrokkenheid. Onze slimme oplossing maakt het eenvoudig om deze krachtige tactiek op het perfecte moment in te zetten, waardoor je klanten blijven terugkomen én je omzet groeit.

Deze bedrijven ging je al voor:

Aankoopfase

Jouw klant heeft een aankoop gedaan. Bedank voor zijn aankoop, verwijs naar je loyaliteitsprogramma, geef tips of attendeer op mogelijke upgrades. Een handgeschreven kaartje geeft een persoonlijke touch die klanten zich gewaardeerd voelen.

De impact van een handgeschreven kaart

0 %

Wordt direct gelezen

± 0

 Dagen in beeld bij jouw doelgroep

0 %

Reageert op een handgeschreven kaart

Loyaliteit vergroten

Vraag om feedback over recente aankopen of ervaringen met de dienstverlening. Het tonen van bereidheid om te leren en te verbeteren op basis van klantfeedback leidt tot hogere klant tevredenheid en loyaliteit.

We stuurden in de winter 60 handgeschreven kaarten naar onze zonnepanelenklanten met een unieke airco-aanbieding. Deze actie resulteerde in 6 offerteaanvragen en 3 bevestigde orders. Opvallend was dat we zelfs 10 weken later nog een aanvraag binnenkregen, wat bewijst dat een persoonlijke benadering echt het verschil maakt.

Jamie Klomp

Overwegingsfase

Stuur jouw klant een handgeschreven kaartje met USP’s, project beschrijving of toepassing. Een persoonlijke reactie kan de laatste zet zijn die een prospect nodig heeft om van overweging naar aankoop over te gaan. Het laat zien dat jij waarde hecht aan hun specifieke situatie.

Koppel direct via:

Retentie marketing

Benader klanten die al enige tijd geen aankoop meer hebben gedaan en stuur hen een persoonlijke, handgeschreven kaart. Een speciale “we missen je” aanbieding kan hen aansporen om terug te komen.

Waarom handgeschreven kaarten?

Verstuur direct via jouw systeem.

Scroll naar boven