Upgrade je klantreis met

Handgeschreven kaarten

Handgeschreven kaarten zijn een zeer effectief middel om je klantreis een boost te geven. Zelf kaarten kopen, schrijven en versturen is kostbaar en tijdrovend. Onze software en schrijfrobots zijn daar de oplossing voor. Ontdek hier op welke momenten jij ze kan inzetten

Bewustwordingsfase

Door potentiële klanten die je website bezoeken, je blog lezen of je producten online bekijken, te bedanken voor hun interesse, moedig je niet alleen interactie aan, maar zorg je er ook voor dat je enkele weken top-of-mind blijft bij je doelgroep. 

De impact van een handgeschreven kaart

0 %

Wordt direct gelezen

± 0

 Dagen in beeld bij jouw doelgroep

0 %

Reageert op een handgeschreven kaart

Overwegingsfase

Stuur jouw klant een handgeschreven kaartje met USP’s, project beschrijving of toepassing. Een persoonlijke reactie kan de laatste zet zijn die een prospect nodig heeft om van overweging naar aankoop over te gaan. Het laat zien dat jij waarde hecht aan hun specifieke situatie.

Het was voor ons een groot succes en zeker voor herhaling vatbaar. We hebben ongeveer 70 kaarten teruggekregen van de batch die we verstuurd hebben en vrijwel iedereen was zeer onder de indruk van onze persoonlijke benadering. Menigeen dacht inderdaad dat we de kaarten echt met de hand hadden geschreven. Het gaf in ieder geval aanleiding tot leuke gesprekken.

1631347748238
Thijs Wagenaar | Secure 2 Go

Aankoopfase

Jouw klant heeft een aankoop gedaan. Bedank voor zijn aankoop, verwijs naar je loyaliteitsprogramma, geef tips of attendeer op mogelijke upgrades. Een handgeschreven kaartje geeft een persoonlijke touch die klanten zich gewaardeerd voelen.

Deze bedrijven ging je al voor:

Waarom handgeschreven kaarten?

Koppel direct via:

Scroll naar boven